משכנתא לסגירת חובות

משכנתא לסגירת חובות, שוק ההלוואות הישראלי מעולם לא היה מפותח כל כך כפי שהוא היום, ניתן לקבל הלוואות למימון כל פעילות וממגוון רחב של גורמים בנקאיים וחוץ בנקאיים. משפחות רבות בוחרות לקחת על עצמן הלוואות על מנת לממן מגוון של דברים ויש גם אלו שבוחרים לקחת הלוואות לכיסוי חובות – חובות שנצברו כתוצאה ממצבים שונים ולעיתים אף מהלוואות ישנות יותר.

הלוואות לכיסוי חובות הוא מצב מקובל ונפוץ יחסית שאכן מהווה דרך לסגירת חובות ישנים יותר, עם זאת, כמובן שעדיף לא להגיע למצב שמצריך לקיחת הלוואות לכיסוי חובות אלא להיות מסוגלים להחזיר את כל החובות וההתחייבויות בעזרת ההכנסה הקיימת.

משכנתא לסגירת חובות – באמצעות הלוואה לכל מטרה

ניתן לחלק את שוק ההלוואות לשתי קטגוריות: הלוואות בעלות מטרת מימון ספציפית שמוגדרת על ידי הגורם המלווה (ומחייבת העמדת מושא ההלוואה כבטוחה במקרים רבים) והלוואות לכל מטרה שבהן הלווה יכול לעשות בכסף שקיבל מה שירצה, כאשר במקרה של הלוואה לכל מטרה השימוש בכסף אינו מטריד את המלווה אלא רק החזר ההלוואה בזמן ובתנאים שסוכמו – לכן הלוואות לכיסוי חובות יכולות כמובן להיות רק באמצעות הלוואות לכל מטרה.

על פי סקרים שונים עולה כי כמעט 40% מהציבור בישראל היה משתמש בהלוואות לכל מטרה למטרת הלוואות לכיסוי חובות. ברוב המקרים מדובר על רצון לקחת הלוואה לכיסוי חוב שיש להחזיר בטווח זמן קצר, למקרים בהם המצב הכלכלי מקשה על החזר על בסיס ההכנסה הקיימת בלבד או מצבים בהם נלקחו הלוואות קודמות בתנאים קשים שכבר לא ניתן לעמוד בהם (ריבית גבוהה מאוד למשל).

רשמתי מאמר באריכות על הלוואה לכל מטרה לבעלי נכס, תכנסו ותלמדו.

משכנתא לכיסוי חובות – הלוואה מהבנק

גם הבנקים המסחריים בישראל מציעים הלוואות לכל מטרה שיכולות לשמש כהלוואות לכיסוי חובות, אפילו אם החובות הם כלפי אוו בנק עצמו (למרות שמצב זה כמובן נדיר יחסית). לצד הלוואות מוגדרות וספציפיות כמו משכנתאות, הלוואות למימון רכישת רכב, הלוואות עסקיות וכדומה כל הבנקים מציעים הלוואות לכל מטרה במגוון תנאי החזר ועלות, יתרון מסוים של הלוואות לכל מטרה מהבנקים, הלוואות שמשמשות במקרים רבים לצורך הלוואות לכיסוי חובות, הוא פריסת ההחזרים הארוכה שהבנקים מאפשרים, עד 240 החזרים חודשיים (20 שנה) במקרים מסוימים.

הלוואה לכיסוי חובות מחברות כרטיסי האשראי

חברות כרטיסי האשראי בישראל הם שחקניות מרכזיות בשוק האשראי החוץ בנקאי ולקוחות רבים בוחרים לקחת מהן הלוואות לכיסוי חובות עומדים לגופים אחרים (לבנק, לקמעונאי וכדומה). באופן עקרוני חברות האשראי מציעות הלוואות לכל מטרה לכלל הציבור ובעיקר למחזיקי כרטיסים של כל חברה, סכומי ההלוואה הם בדרך כלל עד 30,000 ש"ח ולתקופות החזר של עד 3 שנים, ישנה אפשרות של הלוואות של עד 40,000 ש"ח.

הלוואות אלו משמשות לעיתים קרובות לצורך הלוואות לכיסוי חובות בגלל אישורן המהיר ונטול הבירוקרטיה, בגלל שהן הלוואות לכל מטרה ובגלל שמבודר על מסגרת אשראי חוץ בנקאית שאינה משפיעה בשום צורה על האשראי של הלקוח מול הבנק שלו.

הלוואה / משכנתא לכיסוי חובות מחברות הביטוח

חברות הביטוח מציעות כיום לקחת הלוואה לכל מטרה על בסיס חיסכון פנסיוני בקרן פנסיה או קופת גמל. ניתן לקבל הלוואה שהיא אחוז מסוים מסך החיסכון שנצבר כאשר אין צורך בביטחונות כי שאר כספי החיסכון הם בטוחה להחזר ההלוואה. זהו פיתרון של הלוואות לכיסוי חובות כי המלווה לא שואלת לגבי השימוש בכסף וקבלת הכסף מהירה יחסית ואינה כוללת תשלום מס כמו משיכה מוקדמת של כספי החיסכון.

בנוסף ניתן לקחת הלוואות לכיסוי חובות מחברות מימון פרטיות רבות שפעילות בשוק החוץ בנקאי.

רשמתי על הנושא של הלוואות מקופות גמל השתלמות באריכות.

כתבות נוספות בנושא

הלוואות בצ'קים

לצד הגופים הבנקאיים, אשר מתנים הענקת הלוואה בשלל מאפיינים

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>