הלוואה לכל מטרה

לקבלת הצעת מחיר השאירו את פרטיכם.

מחפשים דרך למממן את עלויות הלימודים הגבוהים, עלויות השיפוץ או כל חלום אחר? הלוואה לכל מטרה יכולה להתאים לכם! עולם ההלוואות התפתח מאוד בשנים האחרונות וכך בכל מדיה שיווקית תמצאו הצעות לקבלת הלוואה לכל מטרה. מה עומד מאחורי הלוואה זו? מהי בכלל ומתי כדאי ליטול אותה? על כך ועוד ריכזנו לכם כאן מידע. על כל שאלה ספציפית בנושא, אתם מוזמנים לכתוב או ליצור איתנו קשר לקבלת מענה מדויק לצרכים שלכם.

 

מהי הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה היא כשמה. הלוואה המשמשת לכל מטרה באשר היא. גוף המימון לא מתעניין במטרת ההלוואה, הלווה מחליט את מטרת ההלוואה ולכן היא גם יכולה להיות מאוד מסוכנת. לא מעט שלטי חוצות מציעים הלוואות לכל מטרה לפונים אליהם וכך, כאשר אין מטרה מוגדרת יש את מיש נסחף ופונה ליטול הלוואה למרות שעבורו היא בעצם… מיותרת.

הלוואה כזו היא הלוואה בה ישנה חשיבות רבה לבטוחות על ההלוואה. גוף המימון ידרוש בדרך כלל בטוחה שתעניק לו ביטחון. אך באופן כללי, הלוואה זו היא הלוואה הניתנת במהירות ובקלות והיא נחשבת לאחת מהלוואות הנפוצות ביותר בגופי המימון השונים.

 

מה מאפיין הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה מתאפיינת במספר נקודות ההופכות אותה לייחודית:

ריבית שלא תמיד אטרקטיבית

הריבית על ההלוואה היא הרווח של גוף המימון מנתינת ההלוואה. הריבית תיקבע בהתאם לגובה הסיכון הנלווה להלוואה. גופי המימון יבדוק את העבר האשראי של הלווה. אם דירוג האשראי שלו יהיה נמוך, הסיכון הופך לגבוה וממילא גם הריבית תתייקר. כאשר לדוגמא עסק חדש מגיע ליטול הלוואה, הבנק בודק את אחוזי ההצלחה של התוכנית העסקית שהוא מציג ורק בהתאם לסיכויי הצלחה הוא יחליט אם לאשר את ההלוואה או לא. את גובה הריבית הוא יקבע בהתאם לגובה הסיכונים הנלווים למתן ההלוואה.

כאשר מדובר בהלוואה לכל מטרה, הבנק לא יודע מהי מטרת ההלוואה וכך הסיכון גובר. גוף המימון לוקח בחשבון שההלוואה הולכת לממן מטרה מסוכנת ובהתאם אליה הוא גובה את הריבית. מסיבה זו במרבית המקרים הלוואה לכל מטרה תהיה יקרה יותר מהלוואה רגילה בבנק, אך יחד עם זאת, ההלוואות לכל מטרה המוצעות על ידי הבנק תהיינה זולות יותר מהלוואות המוצעות על ידי גופי מימון חיצוניים במרבית הפעמים.

 

סכום ותקופה מוגדרים

אם תפנו ליטול כל הלוואה אחרת מגופי המימון השונים, הם יבקשו לדעת מהי מטרת ההלוואה ורק בהתאם למטרה, הם יקבעו את אחוזי המימון שהם מעניקים. לעומת זאת, בהלוואה לכל מטרה, תקופת ההלוואה וסכום ההלוואה מוגדרים מראש, מבלי שהלווה יספר עבור מה הוא מעוניין בהלוואה.

על פי רוב, הלוואה לכל מטרה תעמוד על סכום מוגבל שינוע באזור השישים אלף שקל ותקופת ההלוואה תהיה גם היא מוגדרת מראש לתקופה של כשש שנים. חשוב לציין כי יש מגוון גדול של הלוואות לכל מטרה וכאשר הלווה יהיה מעוניין בסכום הלוואה גבוה יותר, הוא יצטרך להציב בטוחה והלוואה כזו תכונה "משכנתא לכל מטרה".

למה גופי המימון מגדירים את תנאי ההלוואה?

גופי המימון מעוניינים לצמצם סיכונים ככל הניתן. כאשר מדובר בהלוואה כזו, הסיכון מצד הגוף המממן הוא רב ולכן הוא מגביל מראש את האפשרויות הקיימות.

 

הלוואה הניתנת בקלות

הלוואה לכל מטרה היא הלוואה שניתן לקבל אותה בקלות רבה. כדי לקבל אותה יש צורך להגיש בקשה לגוף המממן ולרוב, תוך ימים בודדים (ובמקרים מסוימים תוך מספר שעות) ההלוואות מאושרות. אם לפני כל לקיחת הלוואה אתם צריכים להגיע לסניף הבנק ולעבור תשאול מקיף לאימות מטרת ההלוואה, הרי שכאשר מדובר בהלוואה לכל מטרה כל זה נחסך מכם. את גוף המימון לא מעניין מהי מטרת ההלוואה, הוא מתבסס על נתונים אחרים לצורך אישור ההלוואה ולכן אתם נהנים מתהליך קצר ומהיר. לא מעט חברות מימון מציעות הלוואה זו כהלוואה מהירה / הלוואה בקליק אחד וכדו'.

 

הלוואה המצריכה בטוחה

כאשר הלווה מעוניין בסכום גבוה יותר מהלוואה המוצעת על ידי הגוף המממן, הלווה יצטרך להעמיד בטוחה להלוואה. על פי רוב הלוואות העומדות על פחות ממאה אלף שקל, לא יצריכו הצבת בטוחה. אך הלוואות בהן הלווה מבקש סכום גבוה יותר מהלוואה המוצעת על ידי הגוף הממן, תצריך בטוחה או ערבות. לא לכל לווה יש מה להעמיד כבטוחה להלוואה ולכן כאשר מדובר בהלוואה המצריכה בטוחה, היא לא תתאים לכל אחד.

 

מתי ניתן לקחת הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה יכולה לשמש למגוון מטרות והיא לא מוגבלת למטרה ספציפית ייעודית. למרות זאת, מרבית האנשים נוטלים הלוואה זו במטרה לאזן את המצב הכלכלי בו הם נתונים. הם נכנסו למינוס במסגרת האשראי שלהם, הם מנצלים הלוואה זו לכיסוי המינוס וכך הם מצליחים לאזן את התקציב שלהם. לא תמיד הסיבה ללקיחת הלוואה לכל מטרה היא דווקא קושי כלכלי זמני. זה יכול להיות ממגוון סיבות:

  • מימון עלויות לימודים גבוהים – סטודנטים המתקשים למממן גם את מחייתם לצד לימודיהם, יכולים להיעזר בהלוואה זו.
  • שיפוץ הבית – כל נכס מתבלה ומצריך חיזוק ושיפוץ. הלוואה כזו יכולה לממן שיפוץ נכס.
  • איחוד הלוואות – לווה המעוניין לערוך סדר בניהול הכלכלי שלו ולאחד את כל ההלוואות הקטנות להלוואה אחת גדולה ומסודרת, יכול להיעזר בהלוואה זו.
  • הקמת עסק – עלויות הקמת עסק הן גבוהות ובעל עסק יכול ליטול הלוואה זו בליווי בטוחה לצורך קבלת משכנתא לכל מטרה שתשמש להקמת עסק.

גם אם לא ציינו כאן מטרה ספציפית עבורה אתם מחפשים מימון, כדאי שתדעו כי הלוואה זו יכולה להוות פתרון למגוון מצבים.

 

מתי משתלם (ומתי לא) ליטול הלוואה לכל מטרה?

בסופו של דבר ניתן לראות כי הלוואה לכל מטרה היא לא ההלוואה המשתלמת ביותר שניתן לקבל. במקרים רבים יהיה ניתן למצוא הלוואות משתלמות יותר. ההמלצה היא להיעזר באיש מקצוע מומחה לגיוס הלוואות לבדיקת הנתונים. הוא יבדוק את הנתונים וימליץ על מקור המימון המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם. לא מומלץ לקחת הלוואה כשלא צריך. הלוואות גובות מאיתנו ריביות ולכן כל עוד ואתם יכולים להסתדר בלי ההלוואה ולהמשיך להרוויח, הימנעו ממנה.

סיבות לסירוב הלוואה

בעבר, כתבתי על איך מתמודדים עם סירוב של הבנק להלוות לכם כסף למשכנתא (או לכל הלוואה לצורך העניין), ואם הבנק נחוש בעמדתו לסרב, איפה אתם

קרא עוד ←

הלוואות בצ'קים

לצד הגופים הבנקאיים, אשר מתנים הענקת הלוואה בשלל מאפיינים שונים, בהן קיום בטחונות וערבים להלוואה, אפיקי המימון החוץ בנקאיים מקלים על מבקשי ההלוואות השונים. הלוואות

קרא עוד ←

מהי הלוואה עומדת?

הגדרת המושג "הלוואה עומדת" רובנו מכירים את ההסדר של הלוואות סטנדרטיות, בהן המלווה מעביר ללווה סכום כסף גדול באופן מיידי לצורך מטרה מסוימת, והלווה מצידו

קרא עוד ←

הלוואות מול חיסכון

הדו קרב הנצחי של הכלכלה מתנהל בין שני יריבים מוכרים לכל משק בית בישראל – חיסכון מול הלוואה. רובנו מעדיפים להמשיך ולחסוך בכל מצב.

קרא עוד ←

הלוואת משכנתא לבעלי נכס

https://www.youtube.com/watch?v=NebvtqusYR4בשורה משמחת לכל ציבור הלווים בישראל – אם יש לכם דירה, הבנק מאפשר לכם לקחת הלוואת משכנתא בסכום כסף גדול, בתנאים אטרקטיביים במיוחד ולכל מטרה שרק תרצו!כמעט

קרא עוד ←

הלוואה לסטודנטים בעלי נכס

תקופת הלימודים היא תקופה ייחודית בחיים שבה הוצאות רבות ומעט מאוד זמן פנוי לייצר הכנסות, לכן סטודנטים רבים בוחרים או נאלצים לבקש הלוואות ואשראי מגורמים פיננסיים שונים על מנת לממן

קרא עוד ←

משכנתא לסגירת חובות

https://www.youtube.com/watch?v=UgcqmWlGu6w

שוק ההלוואות הישראלי מעולם לא היה מפותח כל כך כפי שהוא היום, ניתן לקבל הלוואות למימון כל פעילות וממגוון רחב של גורמים בנקאיים וחוץ בנקאיים.

קרא עוד ←

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>